Dette må du vite om stoffkartotek

Et stoffkartotek er et verktøy for informasjon om kjemikalier på arbeidsplassen. I en enkel guide gir vi deg komplett innføring i hvordan du på en enkel måte kan oppfylle alle krav til stoffkartotek. Last ned din guide i dag!

Slik lykkes du med stoffkartotek

Målet for enhver virksomhet bør være å redusere risiko for arbeidstakerne og miljøet. For å avdekke risiko knyttet til arbeid med kjemikalier er stoffkartotek et viktig verktøy.

Krav til stoffkartotek er nedfelt i Arbeidsmiljøforskriftene. Her går det frem at et stoffkartotek til enhver tid skal holdes oppdatert, opplæring av de ansatte må bli gitt, og alle skal ha tilgang til informasjonen.

Fyll ut skjemaet for å laste ned en guide med fem enkle trinn til hvordan du lykkes med stoffkartotek.

Få orden med et stoffkartotek fra EcoOnline

Med stoffkartotek fra EcoOnline blir det enkelt å følge loven og unngå mangler ved tilsyn. Våre løsninger er bygget opp etter myndighetenes krav til stoffkartotek.

EcoOnlines stoffkartotek  samler informasjon om farlige egenskaper og anbefalte vernetiltak for kjemikalier som finnes i virksomheten. På den måten oppnår du:

  • Raske svar på det du søker etter
  • Full oversikt og kontroll over kjemikaliene
  • Alltid oppdatert dokumentasjon

Vi har over 5 000 kunder representert i mange ulike bransjer og størrelser, og 82% av disse svarer at de sparer tid ved å bruke vårt stoffkartotek.

La oss vise deg hvordan det hele fungerer – klikk her for live demo!

TIL TIPS & TRIKS
Få råd og tips på e-post